سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10+ ابزار برای کمک به ایجاد کتابهای تعاملی

نظر


از آنجا که کتابهای الکترونیکی به بازار معرفی شده اند ، شناخته شده است که دسترسی به خوانندگان را در همه جا سهولت می بخشد. کتاب ها ، از هر ژانر ، دقیقاً در نوک انگشتان خواننده در دسترس قرار گرفتند. این سهولت باعث شده است تا کتاب ها قابلیت جابجایی داشته باشند و به خوانندگان امکان دسترسی به کتاب ها را در همه جا فراهم می کند. نعمتی که کتابداران آموخته اند از آن قدردانی کنند.

از طرف دیگر ، این روش به نویسندگان روش ساده تری برای انتشار کتاب های خود داده است. این روند انتشار را به شدت کاهش داده است. با این روند که ساده شده است ، نویسندگان هنوز به ابزارهایی برای کمک به آنها در زمینه نوشتن ، ویرایش و انتشار کار خود نیاز دارند تا به بهترین شکل ممکن ارائه شوند.

ابزارهایی برای ایجاد کتابهای تعاملی
با توجه به اینکه شما نرم افزار نوشتن خود را انتخاب کرده اید ، ما لیستی از ابزارهای ممکن را که می تواند به نویسندگان کمک کند در هنگام مسافرت شگفت انگیز در نگارش و انتشار کتابهای تعاملی ، کمک کنیم. و از آنجا که کتابهای الکترونیکی فقط مربوط به خط داستانی یا متن نیستند ، وب سایت ها و ابزارهای مختلفی برای همه جنبه های دیگر که باید مورد توجه قرار گیرند وجود دارد.


 

کتابخانه های تصویری
کتابخانه های تصویری
هر دسته کتاب الکترونیکی ، علاوه بر رمان های مبتنی بر متن ، به تصاویر بصری متنوعی نیز نیاز دارد تا کمی مطالب را پاشیده کند. در حالی که چندین گزینه پولی مانند Shutterstock وجود دارد ، تعدادی وب سایت نیز وجود دارند که عکس های بی شماری ، بردارها و سمعک های بصری را به صورت رایگان ارائه می دهند.

Pixabay.com

Pixabay به "بیش از یک میلیون عکس ، تصاویر و فیلم های خیره کننده" خود می بالد. تمام تصاویر آنها حتی برای استفاده تجاری رایگان است و هیچگونه اسناد لازم برای آنها رایگان نیست.

https://www.freepik.com/

Freepik به شما کمک می کند تا بردارها ، عکسها ، تصاویر و فایلهای PSD رایگان که می توانید در کتابهای الکترونیکی خود و همچنین در وب ، بنرها ، ارائه ها ، مجلات ، تبلیغات و غیره پیدا کنید ، پیدا کنید.

flaticon.com

Flaticon بزرگترین پایگاه داده از آیکون های رایگان است که در قالب های PNG ، SVG ، EPS ، PSD و BASE 64 موجود است. آنها در حال حاضر بیش از 600،000 نماد بردار گروه بندی شده در 11،000+ بسته را ارائه می دهند

دستکاری تصویر
دستکاری تصویر
از آنجا که کتابهای الکترونیکی بیشتر به تصاویر وابسته هستند ، بیشتر آنها حاوی تصاویر هستند. در حالی که برخی از ما خوشبختانه که از نظر کلمات و تصاویر خوب هستند ، اما اکثر ما با هردو خوب هستیم. با این حال ، این هرگز نباید عیب داشته باشد. در اینجا برخی از وب سایتهایی هستند که می توانند در زمینه دستکاری تصویر کمک کنند.



مفهوم اصلی PhotoScape "آسان و سرگرم کننده" است. این نرم افزار قابل بارگیری می تواند در ویرایش تصاویر یا دستکاری تصاویر خود به روشی سرگرم کننده و آسان به شما کمک کند. می توانید متن را به تصاویر اضافه کنید ، آنها را قاب کنید یا حتی برچسب اضافه کنید. PhotoScape می تواند همه این موارد و موارد دیگر را ارائه دهد.



FastStone رایگان است نرم افزار می تواند به شما در سازماندهی و مشاهده تصاویر خود به راحتی کمک کند. همچنین می تواند تصاویر را از یک قالب به قالب دیگر و همچنین دادن ابزارهای ویرایش اولیه به کاربر تبدیل کند.



یکی از محبوب ترین ویرایشگرهای عکس منبع آزاد در وب GIMP است . این شهرت خود را به دست آورد زیرا در نظر گرفته می شود بیشتر ویژگی های فتوشاپ اما ساده شده و همچنین به صورت رایگان است.

ویرایشگرهای ویدئویی و GIF
ویرایشگرهای ویدئویی و GIF
فیلم ها همچنین راهی عالی برای درگیر نگه داشتن خواننده هستند اما این تنها راه نیست. با روند GIFS (قالب تبادل گرافیکی) ، بسیاری از نویسندگان دوست دارند که آنها را در کتابهای تعاملی خود ادغام کنند. آنها پیچش جالبی به متن می دهند و قطعاً می توانند چشم خواننده را به خود جلب کرده و آنها را درگیر نگه دارند.



Filmora ابزاری برای ویرایش ویدئوی ساده است که می تواند به نویسنده کمک کند در ایجاد فیلم های ساده و کوتاه بدون عارضه نرم افزارهای دیگر که باعث می شود روند تقریبا غیرممکن به نظر برسد ، باشد.

SSuite Gif Animator
وقتی صحبت از GIFS می شود ، SSuite Gif Animator یکی از وب سایت های کاربر پسند است. نویسندگان می توانند آن را به صورت رایگان بارگیری کنند و GIFS را به دلخواه خلق کنند.

الهام ، تمرکز و بهره وری
الهام ، تمرکز و بهره وری
نوشتن به طور طبیعی برای نویسندگان در پشت کتابها آمده است ، اما بعضی مواقع ، فقط بعضی اوقات ، ممکن است چند مشکل را تجربه کنند. این مشکلات از بلوک یک نویسنده ، تا عدم الهام یا حتی عدم تمرکز متغیر است. خوشبختانه چند وب سایت و ابزار وجود دارد که ممکن است نویسندگان را با استفاده از این اشکالات کمک کند.



Hubspot Composer یک رابط مشترک و جدید و خلاقانه برای نویسندگان برای ایجاد محتوای عالی در اختیار نویسندگان قرار می دهد. یکی از اصلی ترین ویژگی ها این است که می توانید برای همکاران خود نظر دهید و در واقع گفتگوهایی را در پیش نویس که در حال کار بر روی آن هستید ، انجام دهید.



اگر شما یکی از افرادی هستید که قادر به نوشتن نویسی در زمینه مشخصی هستید تا بتوانید بنویسید ، Coffivity برنامه شماست. این زمینه زمینه های کافه تریا را فراهم می کند که به شما کمک می کند تا هنگام نوشتن خود ، تمرکز داشته باشید و بارورتر باشید.

تایمر گوجه فرنگی
بعضی اوقات ، نویسندگان تمایل دارند زمان را از دست بدهند. تایمر گوجه فرنگی یک تایمر سرگرم کننده و تعاملی است که می توانید برنامه خود را تنظیم کنید. حتی به شما امکان می دهد تا نوشتن استراحت های کوتاه یا طولانی را اضافه کنید.

در حال ویرایش و تصحیح متن
در حال ویرایش و تصحیح متن
اگر نوشتن چالش های خود را دارد ، ویرایش نیز مشکلات خاص خود را دارد. بعد از فرایند نوشتن ، نویسندگان معمولاً با هیولا روبرو می شوند که روند ویرایش است. خوشبختانه ، وب سایتهای معدودی وجود دارند که در واقع می توانند از آن قسمت کمک بگیرند.



AutoCrit یک ابزار ویرایش نسخه خطی آنلاین بسیار ساده است که به نویسنده کمک می کند تا کتاب را در کنار هم قرار داده و از عدم وجود خطاهای دستور زبان یا خط نگارشی اطمینان حاصل کند.



اگر گزینه قبلی برای کاربر راحت نبود ، گزینه Deadline گزینه دیگری است. همچنین ابزاری برای ویرایش فراهم می کند که ممکن است هنگام بررسی املا ، استایل یا چک کردن دستور زبان نیز مفید باشد.



Grammarly همچنین ویرایش آنلاین و بررسی طلسم را ارائه می دهد. بسیار کاربر پسند است و کاملاً رایگان است!

انتشار کتاب الکترونیکی قطعاً می تواند یک چالش باشد ، اما با وجود ابزارهایی مانند این ، زندگی نویسندگان ساده تر شده است. با ارائه وب سایت ها و برنامه های جدید هر روز ، همه چیز به دنبال انتشار دیجیتالی درخشان تر است.

آیا از ابزاری خارج از این لیست استفاده می کنید؟ به ما بگویید که چیست و برای چه چیزی است.